Frage |
Antworten |
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Geschwindigkeitbegrenzung Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Könnten Sie mich beraten? Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
hrabat, škrábat (jakozvíře nohou)
|
|
|
scharren def.: der Hund scharrt an der Tür Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
naplnit (vůní, radostí, žalem)
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
vyobcovat, zavrhovat, odsuzovat, dát do klatby
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
BELEBTE: lebhaft, bevölkert; voll Leben und Betrieb Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
opatření (zejm. preventivní)
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
e Abfahrtstrecke, e Piste Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
prahlen, sich rühmen, sich brüsten Lernen beginnen
|
|
chlubit se, vychloubat se
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
1) přenosný 2) snesitelný, únosný
|
|
|
gegenwärtig sein, anwesend sein Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
poohlédnout se po, rozhlédnout se po
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
znevýhodnit, poškodit, ukřivdit
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
nadržovat komu před, dávat přednost
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
pocit vlastní hodnoty, sebevědomí
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|
Lernen beginnen
|
|
|
|
|